• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare fidobusen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 976
F

fidobusen

Min hund är sjuk ! Han har spytt en del förra veckan & nu håller han på att host/harkla sig :(
ska till vetrinären på onsdag !
vore bra med lite tips om vad det kan va,,,,några förslag.
Fido är snart 10 år, han är pigg för övrigt, ingen diarè el. feber.

Tacksam för svar
utan min prins :love: är jag halv !

tills du skall till vetrinären,ge han dette istället för vanlig mat,det är nått alla veterinären säger åt hundar som är dårliga i form av spyor eller diaree.
koka torsk/fisk och koka rund ris,ge det två till tre gånger dagligen,och inget annat.

dette har alla mina hundar fått,och när dom har varit dårliga har jag fått samma beskjed varje gång om fodret.

har gett han det & han har slutat spy :)
han var inte glad när han gick på denna diet :mad:
ska nog ge han det igen till onsdag !

Tack för förslaget :bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: WildWilma
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 656
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 425
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min tik får återkommande feber, igår kväll var vi inne hos veterinären igen. Hon fick hög feber och blev hängig för ca en månad sen...
Svar
4
· Visningar
1 521
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31