Bukefalos 28 år!

F

fidobusen

Min hund är sjuk ! Han har spytt en del förra veckan & nu håller han på att host/harkla sig :(
ska till vetrinären på onsdag !
vore bra med lite tips om vad det kan va,,,,några förslag.
Fido är snart 10 år, han är pigg för övrigt, ingen diarè el. feber.

Tacksam för svar
utan min prins :love: är jag halv !
 
tills du skall till vetrinären,ge han dette istället för vanlig mat,det är nått alla veterinären säger åt hundar som är dårliga i form av spyor eller diaree.
koka torsk/fisk och koka rund ris,ge det två till tre gånger dagligen,och inget annat.

dette har alla mina hundar fått,och när dom har varit dårliga har jag fått samma beskjed varje gång om fodret.
 
har gett han det & han har slutat spy :)
han var inte glad när han gick på denna diet :mad:
ska nog ge han det igen till onsdag !

Tack för förslaget :bow:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 817
Senast: WildHorse
·
Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
13 124
Hästvård Hej, Är det någon som har erfarenhet av anaplasmos föredetta erlichias fästingsjukdomen? Min häst har fått denna hemska sjukdom. Han...
Svar
18
· Visningar
2 310
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp