Sjuka barn på dagis

Sv: Sjuka barn på dagis

Beror helt på allmänstillståndet, vi har ju alltid någon hemma, de går ju på dagis för att den ena ska få sova (går av sitt pass på natten) men nån sjukdag fixar man ju, så verkar de hänginga så är de hemma. Dottern är hemma idag, hostade väldigt i natt, kanske kanske lite feber, är inte säker på det, men väldigt pigg... men hon fick som sagt vara hemma...

Sv: Sjuka barn på dagis

Feber har man ju oftast o samband med att man bär på en infektion i kroppen och då jag är smittkänslig, så kommer jag då att få den infektionen tämligen lätt..

Du kanske tycker det är fånigt, men det är mindre roande för mig med sjuka människor som envisas med att sprida runt sina sjukbaciller :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 559
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka