Sjukdomsfråga

Bubble

Trådstartare
Igår mådde jag lite illa på morgonen gick sen över. Men sen på eftermiddagen började jag må riktigt dåligt. Vart väldigt illamående, kraftig huvudvärk, så yr så jag knappt kunde stå upp, kallsvettades. Var tyvärr på jobbet hela eftermiddan men då jag kom hem kollade jag feber och hade då 38,5 (brukar ha ca 36,5 i vanliga fall). Var helt däckad resten av kvällen.

Men imorse mådde jag bra igen. Lite lite lätt illamående och 37 i temp.

Vad kan det ha varit för något jag fick som gick över så fort?
Jag hatar att gå till vc och nu är jag ju dessutom mycket bättre så känns onödigt.

Någon som varit med om något liknande? :P
 
Så har jag alltid då jag har feber. Går över skitfort. Sen kan det vara vilket virus som helst, och det vet ju absolut inte vi på Buke.
 
Så har jag alltid då jag har feber. Går över skitfort. Sen kan det vara vilket virus som helst, och det vet ju absolut inte vi på Buke.

Okej tack för svar :) vart bara förvånad att det gick över så fort, de få gånger jag haft feber innan har jag varit dålig längre.
 
Om du är bättre finns det väl ingen anledning att ens fundera på vc?

Jag blir så förbluffad av sånt här. Har vi numera helt tappat bort att man kan vara sjuk och det kan gå över utan att man blandar in sjukvården :confused:

Nej nu är det ju ingen ide att ringa vc :) jag vart så förvånad att det gick över så fort bara. Dom gånger jag varit sjuk har det liksom tagit längre än en eftermiddag så det var bara det jag funderade på, inte konstigare än så.
Men det låter som att det brukar vara så så då får jag ju bara vara glad över att det gick över fort!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 609
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 270
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag vet att detta egentligen är en fråga för 1177 men sitter inte riktigt i en situation där jag kan ringa och tänkte börja med att...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Exile
·
Katthälsa Min älskade älskade katt började plötsligt kräkas och få minskad aptit för två veckor sen. Efter jagande av veterinärer lyckades vi få...
Svar
12
· Visningar
1 940
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp