Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, varför inte? Jag listade mig på orten där jag jobbar (i Kronoberg) innan jag flyttade (från Skåne). Tandläkaren (folktandvården) har jag fortfarande kvar i Skåne. Det har aldrig varit några problem.Vi funderar på att flytta till grannkommunen. Sambon vill dock inte bryta de vårdkontakter han har, han har en fantastisk läkare som är värd guld. Får man fortsätta på samma vårdcentral även om man är skriven i en annan kommun? Det är inom samma landsting
Vi funderar på att flytta till grannkommunen. Sambon vill dock inte bryta de vårdkontakter han har, han har en fantastisk läkare som är värd guld. Får man fortsätta på samma vårdcentral även om man är skriven i en annan kommun? Det är inom samma landsting
Hela landet, behöver inte ens vara samma landsting.perfekt tack! Jag var osäker på om det fria vårdvalet var inom kommunen eller inte![]()
Jag har min vc i kommunen där jag jobbar, och bor i en annan.perfekt tack! Jag var osäker på om det fria vårdvalet var inom kommunen eller inte![]()
När jag flyttade till Sörmland från Skåne valde jag att ha kvar min tandläkare i Skåne!Ja, varför inte? Jag listade mig på orten där jag jobbar (i Kronoberg) innan jag flyttade (från Skåne). Tandläkaren (folktandvården) har jag fortfarande kvar i Skåne. Det har aldrig varit några problem.
Vi funderar på att flytta till grannkommunen. Sambon vill dock inte bryta de vårdkontakter han har, han har en fantastisk läkare som är värd guld. Får man fortsätta på samma vårdcentral även om man är skriven i en annan kommun? Det är inom samma landsting