Ska bygga stall, hjälp med ritning

LadyLusifer

Trådstartare
Hej alla duktiga stallplanerare :laugh:
Vi håller på och färdigställa vårt hus och efter det blir det till med stallet :d

Vi har bygglov för vissa mått så det är definitiva, jag har ritat lite och undrar om ni har några bra tips, man blir ju så hemmablind tillslut :p

Så vad tror ni?
stallet
stall.jpg


sadelkammaren
sadelkammare.jpg


måtten stämmer bra så det ska se riktigt ut :laugh:

Så kom igen, vad har jag glömt:D
 
Sv: Ska bygga stall, hjälp med ritning

Hur många sadelhängare har du?

Jag vill ha minst 3 hängare/häst. Dressyr + hoppsadel + longeringsgjord/sele o liknande.

Får man fråga hur du ritade? Paint?
 
Sv: Ska bygga stall, hjälp med ritning

Jag har ritat i powerpoint och sedan kopierat till paint för att få en jpeg bild att lägga upp :) Det finns ju ingen linjal i paint :D

Jag har iaf 5 sadelhängare på höjden där :laugh:
Ska ha en inhyrd och sen min stora pålle och min kommande nya och en shettis shettisen har ingen sadel bara sele och jag har två sadlar så det ska nog få plats, får nog upp fler sadelhängare också :laugh:
 

Liknande trådar

Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 208
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 363
Senast: Nepenthe
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 539
Senast: Ajda
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 929
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp