Bukefalos 28 år!

Skadad tass!

S

Shadowfaxe

Hjälp, min hund har skadat tassen! Igår kväll såg jag att han var lite svullen i tassen, men inget mer. Trodde att det kanske var en vrickning. Inte märkt när han skadat sig, konstigt nog, han brukar vara väldigt känslig annars och direkt visa att han har ont. I morse kom han och visade mig den onda tassen och nu har han blivit mer och mer halt under dagen. Hittar inget sår men han är väldigt öm på undersidan och där är det även varmt och svullet. Han har lätt feber också. Stackars liten! Han har jämt sån otur och skadar sig, jag tycker så synd om honom. :cry: Måste nog åka till vet imorgon... Suck. :( Hoppas bara att det inte är ngt allvarligt.
 
Sv: Skadad tass!

Har nu varit hos vet och ska dit igen i e.m. för ultraljud. Han hade en böld i tassen som sprack nu på f.m. Tror att det kanske sitter ngt kvar där inne som måste plockas ut.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 198
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp