Skänka kattmat?

Sassy

Trådstartare
Nån här som jobbar med hittekatter i Göteborgstrakten??
Jag har ett par kg torrfoder (av hög kvalité) som jag har (äh, Hanoo har) vunnit på utstälning, och som inte passar honom alls. Känns knepigt att slänga mat för flera hundra kronor...
 
Jag jobbar i Djurens vänner Borås. Vi placerar om många katter varje år och vi behöver alltid foder!
 
Har ni något stödhem eller liknande i Gbg? Jag har ingen bil...
Har 500 g Cat Exclusive Kitten, ca 1,5 kg Purina Pro Plan Indoor, 2 kg RC Mature och 1 kg RC Senior. Inte jättemycket kanske, men det känns ju dumt att slänga...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 929
Senast: tornblomma
·
Skola & Jobb Hej! Om ni har blivit besviken på genomfört medarbetarsamtal och lönesamtal, hur har ni fått tillväga då? Om ni är chefer, hur agerar ni...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
18 009
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 870
Senast: Yrsel
·
Gravid - 1år Hur gör ni om det visar sig att er partner inte klarar av föräldrarollen så bra som ni båda hoppats..? *långt* Vi visste från början...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
30 821
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp