Skållor till tävling

F

Flinga

Vi har startat en lite privat ridklubb är medlemmar i ridsportförbundet! Nu vill vi ha en liten tävling på låg nivå! Upp till en meter kanske! Är det då nödvändigt att ha utlösningsbara skållor? Eller gäller det bara tävlingar på högre nivå? Vi har vanliga "plaststöd" och dom skållorna ger ju efter!? :confused: Nån som vet?

Säkerhetshållare måste användas på den bakre bommen på alla längdhinder. På trippelbarr ska även mittbommen ligga i säkerhetsskållor.
Detta gäller alla hinder på banan och framhoppning oavsett nivå på tävling eller klassens höjd.

/Lisa

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 561
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 041
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 661
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka