Skånetrafikens app swish

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag försöker aktivera swish i Skånetrafikens app men det händer inget alls när jag trycker på den? Har registrerats mitt telefonnummer. Har precis laddat ner appen så bör vara senaste versionen. Kan nån skåning guida i hur man får eländet att fungera? 🙏
 
Jag försöker aktivera swish i Skånetrafikens app men det händer inget alls när jag trycker på den? Har registrerats mitt telefonnummer. Har precis laddat ner appen så bör vara senaste versionen. Kan nån skåning guida i hur man får eländet att fungera? 🙏
Min erfarenhet är att betalningsalternativen inte alltid fungerar, utan man får antingen testa senare igen eller välja ett annat alternativ.
 
Om jag går in på betalningsalernativ så händer inget om jag försöker trycka på swish så det är nog i sin ordning. Sen är det bara att välja swish när du köper biljett. 😅
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
IT & mobiler Köpte en ny androidtelefon för ett tag sen. Appar där jag betalar med swish upptäcker inte swish på enheten. Får bara meddelande om att...
Svar
3
· Visningar
496
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 694
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp