Skåningar/Helsingborgare!

Sv: Skåningar/Helsingborgare!

Meeen! Varför dyker ni upp när jag har flyttat norr ut?! :P
Kul att se så många Helsingborgare iaf!

Jag kommer hem till jul ;) haha!

Hej!

Absolut! Ju fler som vill leka desto roligare:idea: Som inbiten Hbg-are så vet du alla bra ställen och vad man kan hitta på här i stan då eller?! Kan behöva lite tips:p

Ser att jag är "ledig" (har självstudier) på måndag, någon som vill göra mig en tjänst och ta en fika ihop, så jag får lite paus från pluggandet?:)
Annars som sagt kanske vi kan få ihop en liten buketräff till nästa helg?

Jag har full koll!! :D Får visa dig de bästa ställena och allt du bör undvika ;)

Men jag kan också nästa helg, lite beroende på dag iofs. Jobbar fredag och lördag från 18 skulle jag tro. Ledig söndag om jag inte minns fel. Så det beror ju på vad resten av er vill göra! Nog för att man kan dricka vin innan klockan 6 också men då kanske det är roligare om man inte måste iväg och jobba!:angel:

Nästa helg kan jag när som helst... Så om ni andra klurar på om ni kan nästa helg (vi menar den 13-14 va?), och i så fall när så drar vi ihop nåt :D

delvis knapp

Låter jätte bra alla! Tycker vi kör nästa helg (13-14e):D

Ska vi säga två-tre olika förslag och så får vi rösta/säga vilket som passar bäst? Typ:

- Lunch/fika på lördag (typ kl 13-14?)
- Middag/vinpimplande på lördag kväll
- Lunch/fika på söndag (typ kl 13-14?)

Eller sicx kanske har något roligare förslag på aktivitet?;)

Fick föresten ändra planerna för kvällen så nu har jag inget att göra ikväll, någon som är sugen på att ta en öl och gå på minikonserten på stadsteatern (i foajén) eller bara hänga lite?

Och WS6 - vi får ordna nått i mellandagarna!:D

Lunch/fika på lördag funkar bäst för mej :) Men kan på kvällen också än så länge

delvis knapp

Låter jätte bra alla! Tycker vi kör nästa helg (13-14e):D

Ska vi säga två-tre olika förslag och så får vi rösta/säga vilket som passar bäst? Typ:

- Lunch/fika på lördag (typ kl 13-14?)
- Middag/vinpimplande på lördag kväll
- Lunch/fika på söndag (typ kl 13-14?)

Eller sicx kanske har något roligare förslag på aktivitet?;)

Fick föresten ändra planerna för kvällen så nu har jag inget att göra ikväll, någon som är sugen på att ta en öl och gå på minikonserten på stadsteatern (i foajén) eller bara hänga lite?

Och WS6 - vi får ordna nått i mellandagarna!:D

Lunch/fika på lördag funkar bäst för mej :) Men kan på kvällen också än så länge

Fika, vinpimplande och middag är mina tre favoritsaker så jag tycker alla förslag låter utmärkt;):D

Jag kan med lite flyt lördagkväll, jag öppnar nämligen den dagen så jag börjar kl 11, och har vi inte så mycket att göra så kan jag säkert gå av vid 7-8tiden kanske. Lagom tid för vindrickande ju :D Annars är jag ledig hela söndagen. Men jag kan alltså inte lördag förmiddag/eftermiddag..

Vad säger resten av gänget, vad vill ni mest? :)

(Förresten Maverick, hittade du någon att umgås med ikväll? och vad var det för minikonsert du pratade om? Lät himla trevligt!)

Senast ändrad:

KL

Även jag tycker att alla förslagen låter trevliga ;) Jag är ledig och tillgänglig hela helgen, så ni som har saker och jobb inplanerat får helt enkelt bestämma när och hur det blir :) Så hänger jag bara på! :D

(Förresten Maverick, hittade du någon att umgås med ikväll? och vad var det för minikonsert du pratade om? Lät himla trevligt!)

Nej:( Fick bli hemmakväll och dejt med Bruce Willis istället:p Det var annars detta jag tänkte att det kunde vara kul att gå på:
http://www.helsingborgsstadsteater.se/eventkatalog/foajescenen/

Finns ju andra spelningar och föreläsningar, bla den 6/11 är det en föreläsning som jag är lite sugen på att gå på...

Till alla: jag håller med om att de som jobbar kan få bestämma, jag är ledig hela helgen och har inget emot varken fika eller vinpimplande:angel:

Knuffar upp tråden lite!

Hur blir det Helsingborgare, ses vi på lördag?:D:bump:

Jag kan inte lunch/fika på lördag, men kan alla ni andra så kör på det!
Jag börjar ju jobba kl 11, och slutar tidigast typ 8.

Ingen som kan söndag då? Jag ska på bakluckeloppisen men det är ju på förmiddagen.. Äh, alltså, som sagt kan ni flesta lördag lunch så kör:)

Jag får se om jag kan smita iväg en stund för vi måste ta ett ryck med veden. Sista helgen vi har klyven och vi har många kubik kvar. Men kan jag smita iväg så kommer jag helt klart :)

delvis kl

Men vi gör såhär då, sätt ert nick under de tider som passar er, så får vi se vilket tillfälle som passar flest:

Fika/lunch lördag:
Maverick

Drink/middag lördag:
Maverick

Fika/lunch söndag:
Maverick

Jag kan alltså i princip när som:p

Fika/lunch lördag:
Maverick
Sockerbit

Drink/middag lördag:
Maverick
Sockerbit

Fika/lunch söndag:
Maverick
Sockerbit

Fika/lunch lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll

Drink/middag lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll

Fika/lunch söndag:
Maverick
Sockerbit

Fika/lunch lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll
Myzan Kan säkert smita ifrån vedklyveriet

Drink/middag lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll
Myzan

Fika/lunch söndag:
Maverick
Sockerbit

Fika/lunch lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll
Myzan Kan säkert smita ifrån vedklyveriet

Drink/middag lördag:
Maverick
Sockerbit
Mysboll
Myzan

Fika/lunch söndag:
Maverick
Sockerbit

Lördag kväll kanske är mest lämpligt då, så kan sicx joina efter jobbet?:) Stjaerna kunde ju inte den här helgen alls, och så många fler var vi inte i tråden va?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 926
Senast: Liran
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 265
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 799
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband