Skånska distanssällkapet Utbildningsritt 25/7

Sv: Skånska distanssällkapet Utbildningsritt 25/7

Jojo det vet jag ju, men det kanske ändrats eller vad som helst.. Hehhe lite trött. ;)

Lite sent nu kanske, hehe, men jag va också där, startade i klass 2. :d och har redan planerat att åka till deras nästa utbildningsritt, den 11 oktober, då ses vi kanske? :grin:

Det var första gangen jag red Hovdalaslingan, visst var det underbara vägar?

Sadana ridvägar som jag drömmer om när jag drar omkring pa grusvägarna hemma ;)

Lite sent nu kanske, hehe, men jag va också där, startade i klass 2. :d och har redan planerat att åka till deras nästa utbildningsritt, den 11 oktober, då ses vi kanske? :grin:

Jeppsi Peppsi! Vi ses nog där! Ska nog åsså dit nämligen. :D Det var underbara vägar där! Längtar redan!! :bump:

Hur såg ni ut? Det var jag som hade den lilla vita Welsh Ponnyn :d

Det var första gangen jag red Hovdalaslingan, visst var det underbara vägar?

Sadana ridvägar som jag drömmer om när jag drar omkring pa grusvägarna hemma ;)

Hmm jag tror jag vet vilka ni va :) Du har väll en brun arab som har ett jätte gulligt turkost (Stavning?) täcke :laugh: Eller?

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 254
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 990
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 970
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 227
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka