hvala
Trådstartare
Jag letar efter någon sida där jag kan skapa formulär ungefär som önskelistor på nätet. Jag har hittat många sidor där man skapar vanliga önskelistor, men jag söker en funktion så att de som tittar på listan kan "paxa" det de vill stå för. Det ska synas vad som är paxat och vad som inte är paxat. Listan ska användas för att släkten ska kunna göra upp om vem som tar med vad till julbordet
Jag har sett ungefär den typen av lista på bröllopshemsidor men jag vet inte om det finns färdiga funktioner för ändamålet eller om man måste kunna skapa hemsidor för att få till en sån lista. Helst vill jag ha så att det går att se vem som paxat vad, och också så att man kan lägga till fler objekt i listan om man tycker något saknas.
Någon som känner till var på nätet jag kan hitta såna här listor?
Jag har sett ungefär den typen av lista på bröllopshemsidor men jag vet inte om det finns färdiga funktioner för ändamålet eller om man måste kunna skapa hemsidor för att få till en sån lista. Helst vill jag ha så att det går att se vem som paxat vad, och också så att man kan lägga till fler objekt i listan om man tycker något saknas.
Någon som känner till var på nätet jag kan hitta såna här listor?