Bukefalos 30 år!

Finns många fina platser i Skaraborg och många fina veterinärer! Jag kan varmt rekommendera östra Skaraborg.

Allt är inte platt som schlätta i Skaraborg. Här finns stor variation av rika naturupplevelser och kulturmiljöer. Många alternativ till uppstallning, många foderproducenter o s v.

Är du van vid att pendla i en storstad kan arbete i en kommun och boende i en annan här kännas som en pisskvart i storstan.

Finns många fina platser i Skaraborg och många fina veterinärer! Jag kan varmt rekommendera östra Skaraborg.

Allt är inte platt som schlätta i Skaraborg. Här finns stor variation av rika naturupplevelser och kulturmiljöer. Många alternativ till uppstallning, många foderproducenter o s v.

Är du van vid att pendla i en storstad kan arbete i en kommun och boende i en annan här kännas som en pisskvart i storstan.
Ja pendla 3 mil tar 20-25 min. Om inte broöppningar över Göta kanal ställer till det sommartid.😄

Det enda som är platt här på Schlätta är Vara och närområdet. Annars är det flera ställen med fantastiska vyer och mycket träningsmöjligheter,

Bor själv lite utanför Skara och runt här finns massor med stall och både vettigt och ovettigt hästfolk :D

Stport plus för Husaby Hästakut i Skara nyttjat dess tjänster alldeles för ofta

Instämmer verkligen att allt inte är platt, om jag inte väljer att rida ner på (just nu) stubbåkrarna 🤩 och sandvägarna emellan, så har jag nästintill bara kuperad, backig terräng att rida på. Helt underbart 😍

Instämmer verkligen att allt inte är platt, om jag inte väljer att rida ner på (just nu) stubbåkrarna 🤩 och sandvägarna emellan, så har jag nästintill bara kuperad, backig terräng att rida på. Helt underbart 😍

Jag är beroende av sand. Var finns sand? :love:

Alltså även runt Skara?

Jag kanske måste flytta innan jag har jobb. :nailbiting:
Alltså, jag bor i Tibro mot Hjo-hållet så vågar väl inte riktigt utlova sand i Skara. Vet inte hur jordarna är däromkring. Vi har ju lerjordar här också, men inte just där mina hästar bor 😊

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka