Det är den enda hålan man inte ska välja i skaraborgFick lite blodad tand nu tack vare @Habina så man kanske ska kolla mer åt det hållet! Läste om Karlsborg, verkar gulligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den enda hålan man inte ska välja i skaraborgFick lite blodad tand nu tack vare @Habina så man kanske ska kolla mer åt det hållet! Läste om Karlsborg, verkar gulligt?
Har inte så bra koll på övriga hålor på Schlätta men mitt år i Skara är inget som fick mig att längta tillbaka. Håla var verkligen känslan.Det är den enda hålan man inte ska välja i skaraborg
Ja pendla 3 mil tar 20-25 min. Om inte broöppningar över Göta kanal ställer till det sommartid.Finns många fina platser i Skaraborg och många fina veterinärer! Jag kan varmt rekommendera östra Skaraborg.
Allt är inte platt som schlätta i Skaraborg. Här finns stor variation av rika naturupplevelser och kulturmiljöer. Många alternativ till uppstallning, många foderproducenter o s v.
Är du van vid att pendla i en storstad kan arbete i en kommun och boende i en annan här kännas som en pisskvart i storstan.
Instämmer verkligen att allt inte är platt, om jag inte väljer att rida ner på (just nu) stubbåkrarnaFinns många fina platser i Skaraborg och många fina veterinärer! Jag kan varmt rekommendera östra Skaraborg.
Allt är inte platt som schlätta i Skaraborg. Här finns stor variation av rika naturupplevelser och kulturmiljöer. Många alternativ till uppstallning, många foderproducenter o s v.
Är du van vid att pendla i en storstad kan arbete i en kommun och boende i en annan här kännas som en pisskvart i storstan.
Instämmer verkligen att allt inte är platt, om jag inte väljer att rida ner på (just nu) stubbåkrarnaoch sandvägarna emellan, så har jag nästintill bara kuperad, backig terräng att rida på. Helt underbart
![]()
Lite överallt! I a f i östra Skaraborg.Jag är beroende av sand. Var finns sand?![]()
Lite varstans, jag är så otroligt bortskämd med sandmark i alla hagarJag är beroende av sand. Var finns sand?![]()
Lite varstans, jag är så otroligt bortskämd med sandmark i alla hagar![]()
Töreboda. Upp mot Halna.Jag är beroende av sand. Var finns sand?![]()
Alltså, jag bor i Tibro mot Hjo-hållet så vågar väl inte riktigt utlova sand i Skara. Vet inte hur jordarna är däromkring. Vi har ju lerjordar här också, men inte just där mina hästar borAlltså även runt Skara?
Jag kanske måste flytta innan jag har jobb.![]()