Skatteåterbäring

Bukefalos 30 år!

Har du/ni fått något besked om ändringarna accepterats och summa som betalats ut? Jag gjorde ändringar men har inte hört något alls.
Har du Kivra?

Har en bekant som inte heller hört något, men när han skulle kolla Kivra hade appen gått ner i viloläge... fanns ett missat brev där från skatteverket

Har du/ni fått något besked om ändringarna accepterats och summa som betalats ut? Jag gjorde ändringar men har inte hört något alls.

Mitt slutskattebesked syntes den 6/6 på Mina sidor på Skatteverkets hemsida. Logga in där och kolla, om du inte redan gjort det.

Det är om de är klara med ens deklaration som en får återbäringen nu. Annars kan det dröja tills nästa körning, som är i höst.

Mitt slutskattebesked syntes den 6/6 på Mina sidor på Skatteverkets hemsida. Logga in där och kolla, om du inte redan gjort det.

Det är om de är klara med ens deklaration som en får återbäringen nu. Annars kan det dröja tills nästa körning, som är i höst.
Ja jag har ett slutskattebesked men av det kan jag inte utläsa om jag ska betala eller få tillbaka.

Ja jag har ett slutskattebesked men av det kan jag inte utläsa om jag ska betala eller få tillbaka.

Då är de klara med din deklaration. Om du ska betala eller få tillbaka bör ju framgå av din deklaration/kvittens? Finns också på Mina sidor. Jag har aldrig fått några andra papper från SKV än dessa.

Liknande trådar

• Bedrägeriförsök
  • Dödsfallsintyg
  • Hjälp hur mycket blir uppskovet?
  • OS 2026

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat