Skicka sadel & den försvinner! - vad händer?

C

cerrox

Hur stor är risken att en sadel försvinner när man skickar den med bussgods tex? Om man nu skickar sadel tex. med efterkrav dvs. köparen betalar när man hämtar ut sadeln & låt säga att det inte kommer fram någon sadel, den har försvunnit under transporten....vad händer då? Finns det någon slags 'försäkring' eller liknande som bussgods har? Tänkte det är ju inte så kul att stå där flera tusen fattigare....

Sv: Skicka sadel & den försvinner! - vad händer?

Jag har skickat många sadlar med Bussgods och ingen har någonsin kommit bort. Bussgods försäkrar varorna man skickar. Berätta värdet på din sadel vid inlämningsstället och be personalen på Bussgods förklara för dig hur det fungerar. Kan rekommendera dem. De är toppen att använda.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 485
Senast: Edla
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 562
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 187
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka