skiljevägg i ridhus

S

seo

skall sätta upp skiljevägg i ridhuset så att man kan altineta 20/60 och 20/80 väggen bör vara ganska lätt att flytta och på något sätt gå från markplan till tak. Har ni bra lösning hos er eller kan ni rekomendera någon entrepenör på området?

Sv: skiljevägg i ridhus

Någon slags draperi av tung modell, sån som brukar finnas i större gymnastiksalar.
Där jag gick på gymnasiet delade de av ridhuset med halm på storbal.

Sv: skiljevägg i ridhus

Ja, ett sådant liknande drapperi har dom på göteborgs ridskola. Vet inte vart man får tag på dem dock. De gick iaf hissa upp och ner hur man ville! Såg skitbra ut!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 466
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 623
Senast: Queen
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband