Skillnad mellan 100 o 110??

Sv: Skillnad mellan 100 o 110??

Min uppfattning är att det inte alls är någon större skillnad mellan 100 och 110. Det tycker jag inte att det ska vara heller. 1 meters-klasser rids oftast med fyraåringarna eller andra unga hästar, mest som en introduktion för själva tävlandet. När man tar steget upp till 110-klasser så tycker jag inte att det ska vara så mycket svårare för de unga hästar som ofta går dessa klasser.

Sen finns det ju ryttare som sitter och rider samma 100-110 klasser år ut och år in, men det är en helt annan sak.
 
Sv: Skillnad mellan 100 o 110??

Okej, men jag har tävlat med räcke-oxer men men skitsamma för det mesta har det varit räcke-räcke men det har förekommit räcke-oxer.
 

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 441
Senast: skogaliten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 659
Senast: Sel
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 070
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
367
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp