Skillnad mellan Svandal och Svaneholm (IKEA).

Tassetass

Trådstartare
Är det någon här som råkar veta vilken av resårbottnarna Svandal och Svaneholm som är hårdast? Måste ta reda på det men har inte möjlighet att åka till något varuhus och hemsidan anger inte om de är mjuka, medelhårda eller fasta.

Anyone?

//Jenny
 
Sv: Skillnad mellan Svandal och Svaneholm (IKEA).

Läser i IKEA´s madrassbroschyr som ligger på deras sida med madrasser att Svandal är fast och Svaneholm är medelmjuk.
 
Sv: Skillnad mellan Svandal och Svaneholm (IKEA).

Erhm. Madrassbroschyr? :angel: Den missade jag totalt! :o

Tusen tack!!
 
Sv: Skillnad mellan Svandal och Svaneholm (IKEA).

Ingen fara, det första man blir blind på... jag lider av samma syndrom ibland. Vill ju inte att någon skall köpa fel hårdhet på sin nya säng--> man sover dåligt --> att man inte orkar hänga på Buke :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 091
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 408
Hemmet Ska byta bänkskiva i huset vi köpt och tänkte ta en från Ikea i år så ska vi göra en riktig renovering nästa år. Och ja bänkskivan måste...
2
Svar
32
· Visningar
3 975
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp