Skillnad på Bucas-täcken?

Suskiv

Trådstartare
Är det nån passformsskillnad på Bucas täckena? Hästen har ett bucas-täcke nu som sitter bra, om alla bucastäcken har samma passform så kan jag ju passa på att köpa en liknande. Är det inte samma passform så får jag nog testa mig fram.
 
Sv: Skillnad på Bucas-täcken?

Jag upplever att de har samma passform på utetäcke, stalltäcken och svettäcken. :)
 
Sv: Skillnad på Bucas-täcken?

Jag har några Irish till mina islänningar som ändå är rätt nätta i modellen och de är tyvärr väl trånga över bogen.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
999
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
836
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp