Bukefalos 28 år!

skillnaden mellan person och person - forumregler?

Sv: skillnaden mellan person och person - forumregler?

Annars kan det ju vara intressant att tipsa ridsportmedia samt förbundet och höra vad de tycker om att advokater och vänner försöker lägga munkavle på folks åsikter..
Som Lobelia säger, ingen bra reklam för ryttaren i fråga...

Lite underförstått känns det som en liten hotbild har förekommit för att vår Gunnar ska backa...? :mad:

Jag vet av erfarenhet hur svårt det är att få bort en tråd som ballat ur åt helt fel håll och känner fortfarande att Gunnar gjorde mig en stor personlig tjänst när just "min" tråd fick försvinna... :love:
 
Sv: skillnaden mellan person och person - forumregler?

Ridsporten är väl kanske lite finare och då är det bäst att inte säga nåt dumt.
Inte trampa någon på tårna.
Stryka alla medhårs.

Skitstövlar ska belysas oavsett om de sitter på hästen eller bakom i sulky.
 
Sv: skillnaden mellan person och person - forumregler?

Skitstövlar ska belysas oavsett om de sitter på hästen eller bakom i sulky.

Tydligen inte på Buke alla gånger...

Tycker synd om Gunnar som blir "hotad" av någons "välkända advokat" att trådar på detta forumet skall tas bort. Vad skulle hänt om Leif skulle ringt upp och sagt samma sak om Svanen?
Någon bättre mer känd advokat finns nog inte i Sverige idag.
Dags att röra runt i moderator grytan Gunnar!
Vi som stannar på buke står bakom dig tro mig!
 
Sv: skillnaden mellan person och person - forumregler?

Annars kan det ju vara intressant att tipsa ridsportmedia samt förbundet och höra vad de tycker om att advokater och vänner försöker lägga munkavle på folks åsikter..
Som Lobelia säger, ingen bra reklam för ryttaren i fråga...

Lite underförstått känns det som en liten hotbild har förekommit för att vår Gunnar ska backa...? :mad:

Utan att säga något egentligen så har flera personer belagts med munkavel från starka instanser inom ridsporten för att yttra sina åsikter här på buke genom indirekta hot om personliga påföljder.
 

Liknande trådar

  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
20 858
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp