Skit snygga grejor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_black_angel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 861
T

The_black_angel

jag måste bara säga att jag var inne på en sajt där man kunde få special täcken å kombi träns i olika färger å gamascher med neon färger asså det var så sjuukt snygga grejor... :p

Sv: Skit snygga grejor

nja.. tycker mest synd om hästarna på bilderna som är inskickade.. hehe.. men vissa grejer kan man juh tänka sig.. dock inget gult träns med rödglittig bård till ett halvblod precis..
det får inte vara FÖR fluffegulliputtinuttigt.. :D

Sv: Skit snygga grejor

Dom är hela råa!!! Tro mig när jag får råd ska minst en sak därifrån beställas bara för att det är så häftiga saker alltihop.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 150
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 420
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31