Bukefalos 28 år!

S

sockertuss

Jag har lyckats brutit av själva saken som man trycker ned när man ska sätta på vindrutetorkarna på min pojkväns bil! :o
Hur fixar man det och hur mycket kommer det gå på? Tror inte att man behöver byta saken i ratten men den är av helt så det behövs ju en ny och så.
Fan att jag jämt ska vara så klumpig!
 
Sv: Skit!

Vad är det för bil. Är de en äldre bil kan den vara lätt och byta själv, är det en nyare så behövs nog verkstad.
 
Sv: Skit!

menar du själva spaken?

jag bröt av min blinkersspak i vintras. stängde av helljuset när jag hade kommit hem och parkerat, och plötsligt hängde allting löst och dinglade... :D

nåväl, ett besök på skroten och sen hade jag en "ny" spak, kostade ett par hundra bara. sen bytte en bilkunnig kompis ut den åt mig, tror inte det var speciellt avancerat :)

det här var en volvo 850, men det borde ju inte vara så mycket svårare med en opel...
 

Liknande trådar

Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
2 886
Senast: Migo
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
696
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 793
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp