SKITO equaliserpad

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Manschett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 976
M

Manschett

Skulle behöva en till pad att byta mellan när man ska tvätta och så skulle det vara skoj att ha en i en anna färg.
Vart köper man? Stall VRÅ hade inga hemma.

Sv: SKITO equaliserpad

Manschett skrev:
Skulle behöva en till pad att byta mellan när man ska tvätta och så skulle det vara skoj att ha en i en anna färg.
Vart köper man? Stall VRÅ hade inga hemma.

Hej,

Har inte sett dem på något annat ställe i Sverige men företaget har ju en egen hemsida där det säkert går att ta från. Kolla lappen som satt på paden då du köpte den där finns hemsideadressen. Tror dock inte det blir billigare än där du köpte den förut men de hade många färger och mönster.

Jag köpte en HAF pad och klippte till SKITO inläggen och la i. Den är ju lite svalare/luftigare. Dock behöver man ju då köpa lösa SKITO inlägg till om man som jag tycker de i HAF paden är för klena.

~Ingrid

Vilken modell har du på bomlösa? Torsions fodral går mig veterligen att få i alla exklusiv.se's tyger och färger. Skulle jag själv skaffa en torsion eller torsionkopia så skulle det nog bli ett TN Nordic fodral med sammetsöversida :d

Min bomlösa sadel är en Nevada westernsadel.

Oookej....:confused: Min är en Karl från Karlslund. Om det nu hade med saken att göra...:D

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 246
Senast: Capybara
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
402
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 923
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka