Skjortproblem! HJÄLP.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 817
F

fälttävlansnörd

Ska köpa ett champagnefärgat schabrak till skimmeln att ha på dressytävlingar. Med guldpasspoal.

Det är ett Showmaster, har ingen aning om hur man lägger in en bild men det finns på www.hooks.se.

Så... Jag har svart sadel & träns, svart kavaj, svart hjälm, vita brallor och svarta stövlar. Inga handskar, om jag har det så är de vita. Men jag vill ha en champagnefärgad skjorta med VIT krage! För de skulle lixom få med schabraket i matchingen.

Så fram med alla champagnefärgade skjortor med vit krage!
Och rätt så mörka, för schabraket är snäppet mörkare än de
champagnefärgade saker jag sett innan.

*Jag & mina matchingsproblem :angel: *

Sv: Skjortproblem! HJÄLP.

Får jag säga min åsikt låter det inte matchat för fem öre med en skimmel, vitt, och champange. Tycker att du bara skall ha vitt. champange är fint men inte på dressyrtävlingar och speciellt inte på skimmlar.:devil: Men, men det kanske bara är min åsikt?:confused:

Jag tycker att det låter jättefint med champagnefärg på en skimmel! :)
Men tyvärr så vet jag ingen skjorta i den färgen....

ConnyPonny skrev:
Får jag säga min åsikt låter det inte matchat för fem öre med en skimmel, vitt, och champange. Tycker att du bara skall ha vitt. champange är fint men inte på dressyrtävlingar och speciellt inte på skimmlar.:devil: Men, men det kanske bara är min åsikt?:confused:

håller med.. hellre grått eller marinblått till en skimmel!!

Jag hittar inte något champange färgat schabrak på hööks hemsida, förstår inte vilket du menar?

Jag tror inte heller att det blir snyggt.. champange funkar inte riktigt på skimmlar.

Svarar alla.

Hon är flugskimmel, med lite grå man. Det fulaste jag vet är vitt schabrak på skimlar. Det tänker jag aldrig utsätta henne för!

Grått på henne blir bara ruskigt trist. Marinblått tycker jag inte är snyggt till svart i dressyren. Jag ska faktiskt ha champagne för att JAG tycker att det är snyggt. Mohaha :devil: .

Så, back to the start... Champagnefärgad skjorta? :angel:

dolce__g skrev:
håller med.. hellre grått eller marinblått till en skimmel!!

Du e bara sur för att jag tycker du ska ha en grå JW ;)

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för tävlingsoutfits? Posta gärna bilder också! :) Jag får väl äran att börja! Disciplin: Dressyr. Ryttare Hjälm: Champion...
Svar
17
· Visningar
3 096
Senast: aleksis
·
Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
2 040
Senast: Wilfa
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: Amanda_F
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka