Skodda ridbyxor?

Sv: Skodda ridbyxor?

kl
Halvskodda tycker jag är bäst, har dock bara haft ett par helskodda ridbyxor som jag tycker är sköna resten känner jag mig så stel i ;)
Annars är ju typ leggings, mjukisbyxor eller oskodda skönast !:p

Jag rider alltid med knäskodda, jag tycker att helskodda är så hårda. Till vintern är det snygga reflexoverallen som ja fått av svärfar som gäller. Vägverkets modell från 86, användes för första gången förra vinter, lite kul=)

Inte snygg men suupervarm och det behövs inga andra reflexer.

Det skall vara helskodda siter bäst i sadeln med helskodda båda mina hästar har mkt power och vill sitta i sadeln inte ovanför som det känns när man rider med oskodda ridbyxor.

Men det där är en smaksak

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
586
Senast: Kristall10
·
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 233
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka