JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sköldpadda på skateboard som älskar en katt!
Bukefalos 30 år!
Nä, det är inte en sci-fi historia det är på riktigt! Jag har fascinerats av det här i flera dagar och jag verkar inte vara den ende….
Vilken underbar sköldpadda
! Men han behöver en bättre katt! Som inte bara ignorerar honom hela tiden och springer sin kos!
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 18
Visningar: 530
Katt
Vilket djur
Övr. Djur Hej!
Jag och några vänner hade en diskussion i helgen och tänkte höra lite vad ni tror då vi var lite oense haha… Och för att göra det...
Startad av Animallover98
15 Dec 2025
Svar: 11
Visningar: 955
Djur
Jag känner mig…
Kropp & Själ … typ kränkt? Eller överkörd? Eller jag vet inte riktigt… Kan inte riktigt släppa fredagens vårdcentralbesök med ena sonen… Åker dit för...
Startad av Fille
16 Jun 2026
Svar: 4
Visningar: 603
Allmänt
Vilket djur?
Övr. Djur I natt vaknade vi av ett hjärtskärande vrål.
Vi bor på landet, på slätten. I (vilda) djurväg finns det räv och grävling. Som faktiskt...
Startad av Ajda
19 Maj 2026
Svar: 7
Visningar: 488
Djur
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
3 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 956
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
25 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 590
Hund