Sköldpaddor

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare nutte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 733
N

nutte

Jag är sugen på att köpa en landsköldpadda, men har inte lust att ordna med att dom ska gå i dvala o massa knöl.....Jag vet att det går att hindra dom att gå i dvala men tar dom inte skada av det då, när deras natur är att sova ett par månader? Det finns ett par arter som inte dvalas men dom verkar svåra att få tag i. Någon som är kunnig när det gäller det här med dvalningen? :confused:

Sv: Sköldpaddor

Jag hade en förrut, han gick lös på golvet:love: och bet min pappa i hälsenorna:D haha
Men han rymde:(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 422
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 163
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 960
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka