Sköldpaddor.

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tusse2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 699
T

Tusse2

För snart tre somrar sedan tog jag hem två sköldpaddor från en väninna som inte ville ha dom längre och dom har haft en hel del ägare före mig så ingen visste hur gamla dom var.

Nu har iaf den ena av dem dött. :cry:
Den andra som ännu är vid liv är helt till sig och söker efter
sin vän..
Men vi ska hoppas att den inte dör av sorg iallafall.

Andra här med sköldpaddor?

Sv: Sköldpaddor.

Jo, vi har funderat på att skaffa en kompis till denna vi nu har kvar, men den lär vara ganska gammal den också så den dör väl inom ett år gissar vi, men man vet ju förstås aldrig och då skulle ju kompisen lämna ensam.. så vi ska nu fundera o se lite hur det blir..

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
489
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka