Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har alltid velat ha en sköldpaddsfärgad katt, men har haft en svart och vit. När han blev 17 år vandrade han vidare och jag blev kattlös. Jag ville så gärna ha en kattunge, men inte fick jag det för mamma (bodde hemma då). Plötsligt en dag fick vi syn på att en av granngårdens katthonor fött tre ungar i vår vedbod. Denna familjen struntar totalt i om katterna förökar sig hej vilt, så jag tog ungarna..
Två av dem var sköldisar, en svart. Men direkt när jag såg den med mest vitt blev jag kär! I samma veva skulle jag flytta hemifrån och bli sambo och det fanns därmed möjlighet för mig att äntligen få min efterlängtade sköldpadda, som heter Freja:
Som mycket liten:
Syrran hennes, som jag hittade ett underbart hem åt:
Hej! Jag är ny på forumet och när jag såg denna tråd så måste jag svara =) Sköldpaddor är så vackra. Jag har en nu och har innan henne haft en liknande.
Juridik & Ekonomi Och de anmälde inte direkt?
Jag känner mig så sviken också. Så spottad på. Jag kräver inte att leva i nån sorts romantisk film. Jag...