Skomakarlåda (ej njutbar)

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare lbb
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 84
  • Visningar Visningar 5 135
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad kostar en inföding årligen?
Minst så mycket pengar som vi betalar för vård, skola,försvar,vägar och invandring delat med runt 8 miljoner...Varje arbetande svensk bygger ju upp tillgångar i form av pensioner, ev bostäder och så vidare

Över en mille innan den är vuxen.
1544446822717.webp
Sedan så så ligger väl snitt inkomsten på ca 300 000 per år så med skatt och moms + andra avgifter så betalar vi väl in genomsnittligen 200 000 i skatt per år Så efter 20 år så går det jämt upp...resten går till gemensamma utgifter och dem som inte klarar av sin egen försörjning samt egen pension.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 456
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
692
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 525
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka