Skomakarlåda (ej njutbar)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad kostar en inföding årligen?
Minst så mycket pengar som vi betalar för vård, skola,försvar,vägar och invandring delat med runt 8 miljoner...Varje arbetande svensk bygger ju upp tillgångar i form av pensioner, ev bostäder och så vidare
 
Över en mille innan den är vuxen.
1544446822717.png
Sedan så så ligger väl snitt inkomsten på ca 300 000 per år så med skatt och moms + andra avgifter så betalar vi väl in genomsnittligen 200 000 i skatt per år Så efter 20 år så går det jämt upp...resten går till gemensamma utgifter och dem som inte klarar av sin egen försörjning samt egen pension.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 262
Senast: Rugge
·
Mat Har emellanåt svårt för att äta kött och vill äta mer vegetariskt. Har varit vegetarian periodvis sedan jag var barn. Jag har rätt bra...
2
Svar
34
· Visningar
2 137
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 461
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp