Skönaste sadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 89
  • Visningar Visningar 7 626
B

**BORTTAGEN**

Vilken är den skönaste sadeln ni suttit i, oavsett prisklass eller kategori?

Maxam allround sadel älskar jag :love:
Den är hur mjuk som hällst och billig :love:
Och den passar hästen jätte bra :love:

Det var en begagnad, äldre dressyrmodell från Albion, som jag provade på min häst. Tyvärr var den lite för smal, men OOOH så underbar att rida i!! :love:
Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken modell det var på den, annars kunde jag ju ha letat efter en vidare storlek... :(

På min första ponny, ca 10 år sen, hade jag en Stubben Rex sadel, den älskade jag över allt annat.

på en av isisarna har vi bomlöst, svårt i början men börjar gilla det mer och mer.

Passier Grang Gilbert, hur skön som helst! Men nu passade den inte hästen dessvärre :cry:...så nu har jag en prestige venus och en morris och nolan hemma så får vi se....gillar båda men frågan är om de passar hästen?!

Tycker fö att Röösli Pilatus är den oslagbart skönaste sadeln jag har suttit i. :love: :love: :love:
Fick dessutom mycket bättre sits i Rööslin än vad jag någonsin tidigare fått i någon annan sadel... :d Synd på priset bara... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 349
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka