Skönaste sadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 89
  • Visningar Visningar 7 626
Min Jensen Amiral!

Fast jag hade en Hubertus hoppsadel en gångi tiden, den var inte så tokig den heller. :D

Immer

Albion dressyrsadel - sådan vill jag ha en gång när jag har fått pengar över! :banana:
/nocke

En sådan har jag :banana: Albion Legend, den är supergo att rida i!

I Hoppväg så måste det vara min Pessoa :love:

Kram Favina :bump:

En stübben dressyrsadel :o det trodde ni väl inte :D Den va ganska gammal men SUPERSKÖN det va som att sitta på en kudde :love:

Min egen dressyrsadel som jag köpte ny för ett par år sedan.
En Kieffer Lusitano med djupt säte. I love it :love:

Mmmm.. det blir nog Diddidynan :love:

Fast på allra första plats kommer den breda, mjuka, svarta, ulliga ryggen på min islandspojke! :idea: :d :bow:

en Pfiff sadel som jag testade idag :love:
skönare sadel får man gräva efter i sahara :bow:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 346
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka