Skönaste sadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 89
  • Visningar Visningar 7 626
Det är nog en westernsadel jag red i för många många år sedan med som jag inte har en aning om vad det var för märke eller pris på :o :crazy:

Jag har en Piab Redline och den är helt ok, men tyvärr börjar min häst att växa ur den...

åh... jag satt i en underbar dressyrsadel från england igår... dne va såååå skön! jag får kolla upp vad dne heter! :love:

Har haft ganska många sadlar,men favoriter är Passier och vissa Kieffer.Skulle vilja ha en Grand Gilbert när ekonomin tillåter.

AlliUnn Exklusive. Jag gillar platta sadlar så ganska många islandshästsadlar tycker jag om, men med den här så sitter jag dessutom i en bra sits alldeles automatiskt! ;)

En Bent sadel!

Varning! Sitter man i den är det bäst att man har råd att köpa en för man kommer att drömma mardrömmar om det annars. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 350
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka