skor med snörning??

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare clarence_1905
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 066
C

clarence_1905

får man ha ridskor med snörning på lokal dressyrtävling om man har shortchaps i samma färg över?? eller måste det vara jodphurs??

Sv: skor med snörning??

Tjatar om mitt TR igen....;) I TR II mom 217 citerar:
"Vid lokal tävlilng får ridstövlar bytas mot jodphursskor och shortchaps utan fransar"
Med jodphursskor tar jag för givet att de menar just "vanliga" jodphurs:crazy: eller?
Marija

jaa det är det jag har funderat på.. var med på en hopptävling med snörskor, ingen som sa något, men det kanske bara var tillfälligt? :confused: det känns ju onödigt om man skulle bli diskad för en sådan liten småsak.

I hoppning är det andra regler, där får du rida med skor med snörning om du vill, men inte i dressyr somsagt.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
728
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 668
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka