• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 879
O

overtyre

Jag skulle vilja ha ett par nättare ridskor att rida i, helst med dragkedja och snörning och inte alltför dyra. Runt 1000 kronor är maximum.

Kom med exempel på sådana som är sköna, snygga och har bra kvalitét! :)

Sv: Skor

Ett par sådana har jag redan. Men, som du sa så är inte kvalitén den bästa. Och de börjar sjunga på sista versen nu, så jag är på jakt efter nya- som håller längre.

Sv: Skor

Jag tänkte också säga Mountin Horse skorna... Jag har dem och ett par Ariat som är ursnygga! De är stålhätta i, absolut inte så klumpiga som andra stålhätteskor, ser ut som en vanlig tå, och har knytning men ingen dragkedja bak. Men de är mer ridskor, de skulle nog inte palla allt stalljobb också.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 630
Senast: valy
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 488
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin... 2
Svar
28
· Visningar
3 960
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka