skoridbyxor eller jodpursridbyxor

charmant

Trådstartare
Letar och letar efter att par snygga såna som inte är allt för dyra. någon som har ideer på vart man kan få tag på ett par.
Tacksam för svar.
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Kaupre har väldigt snygga :love: Fast det kostar iofs en hel del...
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Jacson har ett par snygga modeller till överkomligt pris.
Finns bl a hos Eko:-

Immer
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Sonnenreiter är överlägset bäst när det gäller skoridbyxor (eller islandsrydbyxor som jag säger) :D

Finns bla på
www.agerstaridshop.nu

Dom har även andra modeller
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Sonnenriter :bow: känns som vanliga byxor, skulle kunna ha dem till fint nästan :love:
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Tack alla,,,ska kolla lite och se vad jag kan hitta för kul
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Nån som har provat Börjes variant för 498kr?

Är ute efter ett par billiga att ha när jeans känns för varmt, dvs de får absolut inte vara helskodda.
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Hööks har ju 3 olika, två helskodda, kostar runt 800 kr och ett par tygskodda, kostar runt 400 har jag för mig!
Men jag håller med övriga sonnenreiter är helt outstanding.
 
Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Betazoid skrev:
Hööks har ju 3 olika, två helskodda, kostar runt 800 kr och ett par tygskodda, kostar runt 400 har jag för mig!
Men jag håller med övriga sonnenreiter är helt outstanding.

Va på Hööks o tittade o såg de tygskodda - billiga o fina. Släppte dem dock direkt när jag såg de hade söm som garanternat skär in i rumpa o muttan, hela grenen rakt igenom. Så varning för rumpförstörare :eek:

Horka o Sonnenreiter har det blivit hittils, ofta är kavlitén så bra så de håller bättre o längre än de billiga jag köpt ändå.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar hjälm och funderar på att prova Casco Champ. Har en Casco Mistrall 2019 hemma på prov just nu. Den sitter väl okej men det...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: Blossom
·
Hästvård Jodopaxgel, finns inte den att få tag i längre? Eller är jag bara dålig på att leta?
Svar
13
· Visningar
793
Senast: Sirap
·
Utrustning För mååånga år sedan fick jag ett par uppbindningslinor av en vän som haft dem till sina islandshästar. Jag har aldrig, varken före...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Corax
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
801
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp