Skotips :)

Sv: Skotips :)

Tack för svar! :)

Inte så lätt att veta hur de är, när man inte känner någon som har ett par sådana. De Graninge jag har nu kostar väl runt tusenlappen och visst är de hållbara, men de är för hårda och styva för mig, så jag får rätt ont av dem. Då såg jag dessa på Börjes. :)

Hur är de från Börjes i storleken? Är de vida eller smala i fotdelen? Själv har jag en normal stl 38, men ganska breda fötter, så nätta sommarskor med smala remmar ser inte klokt ut på mig, fötterna sväller ut mellan remmarna då. ;) Dessa Graninge har jag stl 39 i, och de är rätt smala i fotdelen, så ett par 38or skulle nog kännas små antar jag. Jag bor långt ifrån Börjes affär, så det vore jättebra om du kunde säga något om storleken osv. :)

Sv: Skotips :)

Dom är ganska rymliga i storleken,jag har 39 på mina ,då kan jag ha ullsulor i och tunnare ullsockar.Har 38-39 på gympa skor..

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
395
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 166
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
973
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025