Skratta åt katter

MissFideli

Trådstartare
Skrattar ni åt era katter när dom "gör bort sig"?
Alltså om dom trillar ner från sängen eller halkar in i väggen eller så?
Jag är stenhård med att ingen får skratta åt mina och kan jag inte hålla mig vänder jag mig bort.

Usch vad jag är fjantig... :eek: :crazy:
 
jag skrattar varje gång min ena kisse klantar sej och det gör hon i stort sett så fort hon rör sej.
hon är riktigt klantig men tuff och framåt.
 
jag försöker hålla mig, men ibland är min katt så otroligt klumpig så jag kan bara inte hålla mig. :crazy: :D :love: Men han är så söööt.
 
Jag garvar käken ur led!

...och katten - som naturligtvis vet att han har gjort bort sig och att hans stolthet har fått sig en törn - går därfrån med ett något krystat aniktsuttryck som verkligen skriker "det där var meningen!!".
 
jag skrattar jag med,mina katter gillar det verkar det som,för då tittar dom på en så gör dom samma dumma grej igjen :smirk:
 
Försöker hålla mig och låtsas som ingenting när de i full fart kört huvudet i köksskåpen eller något annat dumt.
Klassikern är när de hoppar upp på en stol med tidning på och de glider med tidningens hjälp över stolen och ned på golvet :rofl:
Händer de så sätter de sig direkt på golvet och tvättar sig och låtsas som att inget har hänt
De ger en några glada skratt om dagen
 
Jag kan ju inte hålla mig, så visst skrattar jag åt dom.

Dundertabben grabben gör är att raca när dörren står på glänt, han har en väldigt sned kroppsuppfattning och tror han kan komma igenom en tre centimeters springa. Dörren smäller alltid upp vilket gör att han blir livrädd och ändrar riktning och alldeles för ofta krockar med något! :D
 
Jag kan tyvärr inte hålla mig! :o
Men katter är nog de djur jag vet som tar mest illa upp när man garvar åt dem när de gjort bort sig...
 
Men katter är nog de djur jag vet som tar mest illa upp när man garvar åt dem när de gjort bort sig...

Det håller jag med om... Men det är ju så sött!!!! :D
 
Såklart!

Skrattar ni åt era katter när dom "gör bort sig"?
Alltså om dom trillar ner från sängen eller halkar in i väggen eller så?
Såklart jag garvar åt dem!! Varför skulle jag inte!? De skrattar säkert åt mig (inombords) åt diverse saker som de finner knasiga!Det hoppas jag i alla fall! :D
 
Re: Såklart!

Jag vet att min kise garvar åt mig... Han är den mest manipulativa, beräknande, skadeglada katt som finns!! :devil:

:love: :love: :love: :love: :love:
 
Ja precis! :D
Katter är nog de som är de sötaste djuren när de är generade också! :love:

Generad katt = börja tvätta sig intensivt.
Gör alla katter så?

Min katt kan "showa" också, och "toka" sig med flit. Och då blir hon ÄNNU spralligare och gladare OM jag skrattar åt henne!
 
Mina katter gör inte bort sig så ofta :D Men när de gör det så skrattar jag! Ofta är jag tvungen att gå fram och gosa lite med dem då bara för att de är så söta :love:
 
Min går undan, rak i ryggen med nosen högt, och sätter sig sedan ev. i något hörn och tvättar sig en stund. :love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 636
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: McFlurry
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
848
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp