skrikig katt

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare sunnygirl85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 795
S

sunnygirl85

Hej! Behöver hjälp med tips på vad jag ska göra med våran katt. han skriker så fort han blir själv och hela mornarna från klockan fyra. han får inte vara i sovrummet på nätterna. han är 12 veckor gammal. vad ska jag göra??? slutar han inte måste vi ge bort honom=(.
hoppas på hjälp..

Sv: skrikig katt

Han är för liten för att inte få vara i sovrummet! Du hör ju att han protesterar. Han har lämnat mamma och tryggheten i kullen, då måste han få känna trygghet hos dig. Släpp in honom i sovrummet.

Sv: skrikig katt

"Matte, det är så kallt och ensamt att sova själv här ute! Jag vill vara hos dig! Jag vill ha din uppmärksamhet! Jag vill sova hos dig i din varma säng!"

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Filippa
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: MJLee
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 344
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 179
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka