Skriva av sig bara

Jag vill leva så fruktansvärt mycket men jag kan inte, det börjar bli alltför tufft. Känns som det iallafall. Och min älskade hund, vad skulle hända med honom om det händer mig någonting. Jag kan inte göra någonting halvdant, jag lägger alltid all min energi på en grej oavsett hur det skadar mig. Men jag antar att huvudsaken i livet är att jag tar hand om djuren jag ska ta hand om, hunden och hästen som jag hjälper till med som har en knasig ägare. Snäll men knasig.

Imorgon är iallafall en stalldag och den är alltid trevlig.
 

Kan du ringa dem tidigare?
Jag har ringt läkaren och förklarat läget och den här förändringen men han sa att jag helst bör avvakta tills jag har min nästa tid då vi ändrade medicinen och att dom inte har någon tid just nu. Och den här samtalskontakten jag har har semester fram till min tid och någon annan finns inte tyvärr. Så jag avvaktar lite.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 689
L
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 273
Senast: zuli
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 956
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp