gul_zebra

Trådstartare
Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare?

Som det är nu så krånglar skrivaren exakt hela tiden och börjar göra en massa krumelurer mitt i skiten. Just nu står den och spottar papper men någon enstaka krumelur på sidan bara...

Vill alltså göra så att utskriften inte kommer nästa gång skrivaren slås på som den brukar nu. Hur ska jag göra?

Och ja, jag vet att vi borde köpa ny skrivare så det behöver inte nämnas. Det är rätt uppenbart... :crazy:

Sv: Skrivaren

Kontrollpanelen | Skrivare och fax | Dubbelklicka på den skrivaren och sen i menyn Skrivare | Avbryt alla dokument...

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 557
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 227
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 246
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka