gul_zebra

Trådstartare
Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare?

Som det är nu så krånglar skrivaren exakt hela tiden och börjar göra en massa krumelurer mitt i skiten. Just nu står den och spottar papper men någon enstaka krumelur på sidan bara...

Vill alltså göra så att utskriften inte kommer nästa gång skrivaren slås på som den brukar nu. Hur ska jag göra?

Och ja, jag vet att vi borde köpa ny skrivare så det behöver inte nämnas. Det är rätt uppenbart... :crazy:
 
Sv: Skrivaren

Kontrollpanelen | Skrivare och fax | Dubbelklicka på den skrivaren och sen i menyn Skrivare | Avbryt alla dokument...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 357
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp