Bukefalos 28 år!

Skrivet i sten?

Thera

Trådstartare
Kanske en dum fråga..

Men det var så att jag startade en blogg där jag hade mitt riktiga namn. Sen upptäckte jag att en del googlade på mitt namn och hamnade direkt i bloggen, vilket jag gärna vill undvika då jag bara vill att de som fått adressen ska kunna läsa och inte massa andra.

Så jag tog bort mitt namn helt från bloggen, har bara mitt smeknamn, men det är fortfarande så att när man googlar på mitt namn kommer min blogg upp.

Det verkar alltså som det som var skrivet först har fastnat i minnet på Google. Går det att lösa? Försvinner aldrig saker man skrivit eller?
 
Sv: Skrivet i sten?

Man kan ju kryssa i en ruta där det står typ:

Kryssa i här om du inte vill att din blogg ska visas på sökmotorer
 
Sv: Skrivet i sten?

Tack så mycket!

Jag hoppas jag har gjort rätt nu, har ansökt om att sidan tas bort från Googles sökresultat, sk removal request. Verkar som man får vänta på besked.
 
Sv: Skrivet i sten?

google uppdaterar ju inte varje dag så det kan ta ett tag
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: Trasten
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 272
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 880
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp