Skrota soffa

Köp en hund att lägga i den gamla soffan, så får den nytt berättigande i hemmet!
Den idén var otippad! :rofl:

Men du har ju rätt. En anledning till att jag tänker skrota Ikeasoffan och handla någon annanstans är att kattmarodörerna är i himlen. Har man djur ska man inte köpa dyra möbler. Jag har redan tänkt tanken Nu får jag inte köpa flådigare soffa än att jag kan ha djur igen i framtiden ...

Den idén var otippad! :rofl:

Men du har ju rätt. En anledning till att jag tänker skrota Ikeasoffan och handla någon annanstans är att kattmarodörerna är i himlen. Har man djur ska man inte köpa dyra möbler. Jag har redan tänkt tanken Nu får jag inte köpa flådigare soffa än att jag kan ha djur igen i framtiden ...

Ahh - det vankas ny katt!

Skaffa katt och behåll soffan, vetja!! :D

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
938
Senast: Pilot
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
753
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
558
Senast: mysboll
·
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
899
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka