skulle ni fortsätta träffa kille som beter sig märkligt första gången?

Bara skummat igenom lite snabbt, och min tanke var han kanske inte menar att vara otrevlig.

T.e.x jag har folkfobi och asperger syndrom add osv med mera diagnoser och jg uppfattas inte som blyg på nätet men irl är jag väldigt udda och superblyg vid nya människor, och kan uppfattas som väldigt otrevlig trots att jag själv uppfattar mig som trevlig.. Så folk som inte känner mig superbra uppfattar mig säkert som bitchig/otrevlig osv medans familjen förstår att jag funkar annorlunda..

Nja han har verkligen inga diagnoser, han är väldigt social, har mycket vänner och kontakter och aktiv i olika saker:)
Allt var mest ett missförstånd han ville inte vara för på och hade tänkt ta det försiktigt med mig och jag var full och på och kände mig dissad för han inte raggade så det märktes.. =D
Men han är den personligheten jag beskrev från datorn, eller egentligen ännu bättre när jag lärt känna honom.
Ge människor en andra chans är verkligen att rekommendera=)
 

Liknande trådar

Relationer Använder mitt anonyma nick. Ursäkta för väldigt rörigt och långt inlägg. Jag är tillsammans med en kille sedan 6 månader tillbaka. Vi...
2
Svar
33
· Visningar
4 440
Senast: Vallmo
·
Relationer Igår fick jag nog av en sk. arbetskollega. Eller ja kanske nt kollega helt, men han är en anställd från ett annat företag som jag och...
Svar
1
· Visningar
1 038
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 313
Relationer Tar det hela från början... Har träffat en kille som verkligen är hur gullig som helst, har precis påbörjat en ny utbildning och denna...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 910
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp