Har han panikat?

Nejdå, det jag försöker varna för är risken att du, i det här läget, bollar en massa teorier och kommer fram till varför han gör som han gör. Fast då är risken att din färdiga förklaring är helt fel - eftersom det är DU + väninnor + buke + whatever kommit fram till förklaringen. HAN kanske har en helt annan. Been there osv.

Om kvinnors teoretiserande om Vad Menar Han omsattes i årsarbeten skulle vi kunna försörja hela industrin med arbetskraft.

Men du kan bortse från mig helt och hållet och teoretisera hur mycket du vill. :D


Joo jag vet... Skäms lite själv över hur mycket tanke verksamhet man kan lägga ner på en sån här sak...

Har dock kommit fram till en sak av hela den här grejen och av att bolla lite med utomstående... Det är utom min kontroll och det bästa är nog att bara lägga ner skiten helt och hållet... ringer hans så gör han och annars så får det vara helt enkelt.... :)
 
Alla människor gillar inte att prata. Det kanske inte finns så mycket att prata om?

Jag har varit med om ungefär samma grej vid två tillfällen. Killar som varit jättepå, mycket mer på än vad jag varit. Jag har blivit inbjudan på middag hos föräldrarna osv. Sedan har de bli väldigt avståndstagande över bara en natt och jag har stått som ett fån och undrat vad som egentligen hände. Vid båda tillfällena handlade det om en kort, men intensiv period (4-8 veckor). En förälskelse, attraktion, eller vad man vill kalla det, som gick över. Det behöver inte vara mer komplicerat än så.

Av någon anledning känns det inte rätt och man måste inte alltid prata ut. Ibland är det bättre att bara släppa och gå vidare. Han lär höra av sig om han är intresserad.


Jo det är nog lite där min panik startade, har också varit med om detta en gång, fast åt andra hållet, jag drog från en dag till en annan efter ett par veckor och den stackars killen har fortfarande inte kommit över det flera år senare... :o
 
Jag tänkte lite på att du sade att du skulle lämna honom ifred att tänka, men sen skrev du att du skickade ett gonattmeddelande, och ett till meddelande osv. (det är inte att lämna någon ifred eller att ge någon tid att tänka ;) )

Hur som, så, ja, det låter i mina öron som att han panikat eller något annat dykt upp. Jag skulle göra som du sade från början, dvs ge honom tid att fundera. Antingen kommer han tillbaka och berättar vad som pågår och hur han vill fortsätta, eller så fegar han och låter det rinna ut i sanden.
Under tiden kan du koncentrera dig på ditt och se till att du gör en massa fantastiska saker som får dig att må bra :)
 
"Om kvinnors teoretiserande om Vad Menar Han omsattes i årsarbeten skulle vi kunna försörja hela industrin med arbetskraft."
Eller hur! :D


Nejdå, det jag försöker varna för är risken att du, i det här läget, bollar en massa teorier och kommer fram till varför han gör som han gör. Fast då är risken att din färdiga förklaring är helt fel - eftersom det är DU + väninnor + buke + whatever kommit fram till förklaringen. HAN kanske har en helt annan. Been there osv.

Om kvinnors teoretiserande om Vad Menar Han omsattes i årsarbeten skulle vi kunna försörja hela industrin med arbetskraft.

Men du kan bortse från mig helt och hållet och teoretisera hur mycket du vill. :D
Nejdå, det jag försöker varna för är risken att du, i det här läget, bollar en massa teorier och kommer fram till varför han gör som han gör. Fast då är risken att din färdiga förklaring är helt fel - eftersom det är DU + väninnor + buke + whatever kommit fram till förklaringen. HAN kanske har en helt annan. Been there osv.

Om kvinnors teoretiserande om Vad Menar Han omsattes i årsarbeten skulle vi kunna försörja hela industrin med arbetskraft.

Men du kan bortse från mig helt och hållet och teoretisera hur mycket du vill. :D
 
Jag tänkte lite på att du sade att du skulle lämna honom ifred att tänka, men sen skrev du att du skickade ett gonattmeddelande, och ett till meddelande osv. (det är inte att lämna någon ifred eller att ge någon tid att tänka ;) )

Hur som, så, ja, det låter i mina öron som att han panikat eller något annat dykt upp. Jag skulle göra som du sade från början, dvs ge honom tid att fundera. Antingen kommer han tillbaka och berättar vad som pågår och hur han vill fortsätta, eller så fegar han och låter det rinna ut i sanden.
Under tiden kan du koncentrera dig på ditt och se till att du gör en massa fantastiska saker som får dig att må bra :)
Den dagen jag skickade godnatt så var det meningen att vi skulle ses, men jag fick panik av att han var så konstig och sa att jag var tvungen att göra något annat så jag behövde ställa in... Han skrev något om att ok, det är lugnt vi hörs väll sen? Så det kändes på något sätt som att nästa move var mitt...

Han hörde av sig idag, skrev något suspekt om att han mår skit men vill lämna mig utanför det, så jag backar helt enkelt...
 
Eller, om du vill vara engagerad i hans liv och ett stöd (möjligen som vän), erbjud din axel och ditt öra.

"Även om vi inte dejtar finns jag faktiskt till hands om du behöver prata"
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 101
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 176
Senast: Sassy
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 008
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 412
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp