Skulle ni...

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare snuffo_12
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 336
Sv: Skulle ni...

Denna hingsten är helt otroligt lugn, men fick nu reda på när jag frågade att han har försökt betäcka ngr gånger....

Det är en släkting till mig som har den och vi har haft honom hemma hos min pappa ett tag, jag hade aldrig kunnat tro att han var hingst om min släkting inte hade sagt det.

Fick reda på det för cirka ett år sedan. Tycker egentligen att jag och mina föräldrar skulle fått reda på det innan. Eftersom jag var ganska liten, (5-8 år kanske) när han var hemma hos oss och vi hade flera grannar som hade shettis ston... Men men... Bättre sent än aldrig antar jag :p

Fast jag tycker att man som stallägare skulle utan större problem MÄRKT att det är en hingst, även om man inte informeras. De har liksom två kulor.. (om de inte är klapphingstar etc då)

Fast jag tycker att man som stallägare skulle utan större problem MÄRKT att det är en hingst, även om man inte informeras. De har liksom två kulor.. (om de inte är klapphingstar etc då)

Jo, men min pappa är inte speciellt hästvan. Jag var liten, hästen är liten, jag böjde mig aldrig så långt ner om man säger så, eller det gjorde jag väl, men kunde inte så mkt då jag heller.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: ameo
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
461
Senast: animalasia
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 343
Senast: fijja
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II
  • Brodd och skydd?
Tillbaka