Skurborste till vattenbalja

Bukefalos 30 år!

Aldrig hört om Scrub Daddy innan, enligt Google ändrar den fasthet beroende på temperatur. Kör ni den då i kallt eller varmt vatten?

Aldrig hört om Scrub Daddy innan, enligt Google ändrar den fasthet beroende på temperatur. Kör ni den då i kallt eller varmt vatten?

Min partner har en i köket, väldigt effektiv även i varmt tycker jag! Jag skurar ju medan jag har vattnet igång igen så det är kallt. Hittade egentligen inte om den kunde användas till plast men var i behov av akut lösning så nu kör jag bara.

Jag är väldigt sugen på att köpa en till stallet. Vore ju toppen för hinkar och baljor som är svåra att få helt rena!

Iaf i min balja blir det liksom små mörka fläckar som krävt mycket skrubb tidigare när jag missat alger någon dag och kring volymstrecken hqr det alltid varit svårt. Färska går alltid lättare att få väck. Men även dessa tycker jag den är mycket effektiv emot! Vet ju inte om "rivet" avtar snabbt eller så men väldigt nöjd än så länge!

Rycktborsten, lägger tunnan ner och borstar mot marken som mothåll. Med piassavakvast blir man mindre blöt själv om tunnan är vid nog att komma åt.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad ska min son betala?
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar