Jamtland

Trådstartare
Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har en? Fördelar/nackdelar?

Var det så att skurrobotarna som finns på marknaden idag saknar timer funktion samt är begränsade till 50kvm innan vattnet ska bytas? Då när jag kollade på dem häromåret föll det på att jag likväl skulle vara hemma och sköta om roboten och kände att då kan jag lika så bra skura själv.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
652
Senast: pepp
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 922
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka